در پایان شب دوم از دور نهم مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ ، شب گذشته چند بازی برگزار شد که در مهم‌ترین آن در گروه C تیم‌های ملی انگلیس و ایتالیا برابر رقبا به برتری رسیدند. تیم ملی ایتالیا که برای زنده نگه‌داشتن شانس صعود خود نیازی مبرم به کسب نتیجه از بازی خانگی‌اش برابر مقدونیه […]

در پایان شب دوم از دور نهم مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ ، شب گذشته چند بازی برگزار شد که در مهم‌ترین آن در گروه C تیم‌های ملی انگلیس و ایتالیا برابر رقبا به برتری رسیدند.

تیم ملی ایتالیا که برای زنده نگه‌داشتن شانس صعود خود نیازی مبرم به کسب نتیجه از بازی خانگی‌اش برابر مقدونیه شمالی داشت، با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ حریفی که باعث ناکامی آتزوری در صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ شد را شکست داد و انتقام سختی از این تیم گرفت. در بازی همزمان از این گروه، تیم ملی انگلیس که پیش از این صعودش قطعی شده بود، میهمانش تیم ملی مالت را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و از بابت صعود به‌عنوان سرگروه اطمینان حاصل کرد.

از گروه h، تیم‌ ملی دانمارک با کسب پیروزی ۲ بر یک خانگی مقابل اصلی‌ترین رقیبش، تیم ملی اسلوونی ۲۲ امتیازی شد و با صعود به صدر جدول و افزایش فاصله خود با قزاقستان رده سومی به چهار امتیاز، جواز صعود گرفت. در دیگر بازی این گروه تیم ملی فنلاند با نتیجه ۴ بر صفر مقابل ایرلندشمالی به برتری رسید و تیم ملی قزاقستان با نتیجه ۳ بر یک مقابل سن‌مارینو پیروز شد.

در آخرین بازی از گروه E نیز تیم ملی جمهوری چک که با پیروزی مقابل میزبانش پولند می‌توانست جشن صعود بگیرد، به تساوی یک- یک رضایت داد و اکنون باید یک هفته دیگر منتظر بماند. بازی بعدی چک در خانه مقابل مولداوی است و با یک تساوی در آن بازی هم صعودش را قطعی می‌‌‌کند. در بازی دیگر تیم ملی آلبانی در خانه مولدوای به تساوی یک- یک رضایت داد، اما همین نتیجه برای صعودش به مرحله نهایی رقابت‌ها کافی بود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv