تیم ملی کریکت افغانستان در سلسلۀ از سه مسابقه یک روزه بر تیم ایرلند پیروز شد.افغانستان در آخرین یا سومین بازی خود دیشب سه شنبه، ۲۲ حوت در شارجه در برابر ایرلند ۲۳۷دوش را هدف تعیین کرد، اما ایرلند صرف ۱۱۹ دوش به ثمر رسانید و همه بازیکنان خودرا از دست داد. جاناتان ترات، مربی […]

تیم ملی کریکت افغانستان در سلسلۀ از سه مسابقه یک روزه بر تیم ایرلند پیروز شد.افغانستان در آخرین یا سومین بازی خود دیشب سه شنبه، ۲۲ حوت در شارجه در برابر ایرلند ۲۳۷دوش را هدف تعیین کرد، اما ایرلند صرف ۱۱۹ دوش به ثمر رسانید و همه بازیکنان خودرا از دست داد.

جاناتان ترات، مربی تیم ملی کریکت افغانستان از بازیکنان افغان در این مسابقه تمجید کرد که تیم افغانستان را به پیروزی رسانیدند:«صادقانه در واقع ما در دوش اندکی کم بودیم و در ۱۰ اور اول وضعیت خوب نداشتیم، ولی همه چیز بعد از آن تغییر کرد که محمد نبی به حیث یک بازیکن باتجربه مسئولیت را پذیرفت و بازی خوب را انجام داد، در کنار آن ننگیال خروتی که اولین بازی اش را انجام می داد، بسیار عالی درخشید».

برای تیم کریکت افغانستان، محمد نبی بیشترین، ۵ ویکت را گرفت، او در بیتنگ نیز ۴۸ دوش را به ثمر رساند.

سپس ننگیالی خروتی چهار ویکت گرفت.انتظار می رود که سلسلۀ از بازی های ۲۰ اووره بین تیم های کریکت افغانستان و ایرلند روز جمعه آغاز شود و راشد خان نیز به این تیم بازگردد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv