تیم کریکت ١٩ سال افغانستان در رقابت‌های کریکت ١٩ سال قهرمانی آسیا در امارات متحده عربی، تیم نیپال را با تفاوت ٧٣ دوش شکست داد. تیم افغانستان در ۴٩.٣ آور و در وقت اول، ٢۶٢ دوش برای نیپال هدف تعیین کرد. بازیکنان نیپال در ۴٠.١ آور از بازی حذف شدند و افغانستان در این دیدار […]

تیم کریکت ١٩ سال افغانستان در رقابت‌های کریکت ١٩ سال قهرمانی آسیا در امارات متحده عربی، تیم نیپال را با تفاوت ٧٣ دوش شکست داد. تیم افغانستان در ۴٩.٣ آور و در وقت اول، ٢۶٢ دوش برای نیپال هدف تعیین کرد.

بازیکنان نیپال در ۴٠.١ آور از بازی حذف شدند و افغانستان در این دیدار پیروز شد.قرعه را نیپال برد و ابتدا توپ‌اندازی را انتخاب کرد. توپ‌زنان تیم افغانستان در وقت اول مسابقه، ٢۶١ دوش انجام دادند.جمشید زدران از افغانستان بهترین عملکرد را داشت و توانست به تنهایی ١٠۶ دوش انجام دهد.

در وقت دوم مسابقه و در نوبت توپ‌زنی نیپال، این تیم در ۴٠.١ آور تمام بازیکنانش را از دست داد و نتوانست بیش از ١٨٨ دوش انجام دهد.آرجون کومال در بین توپ‌زنان نیپالی با ٩١ دوش، عملکرد خوبی داشت؛ اما سایر بازیکنان این تیم را بازیکنان افغانستان از بازی حذف کردند.

در بین توپ‌اندازان افغانستان نیز فریدون داوودزی و ناصرخان معروف‌خیل هر کدام سه ویکت از حریف گرفتند و روز درخشانی را پشت سر گذاشتند.

در دیگر مسابقه امروز تیم هندوستان و پاکستان به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این بازی جریان دارد.آخرین مسابقه مرحله گروهی تیم نوزده سال افغانستان پس فردا مقابل پاکستان است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv