دیدار تیم‌های لایپزیش آلمان و رئال‌مادرید اسپانیا در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فوتبال (سه‌شنبه‌شب، ۲۴ دلو) در ورزشگاه ردبول آرنا با قضاوت عرفان پلیتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید. تیم میزبان موفق شد در دقیقه ۲ توسط […]

دیدار تیم‌های لایپزیش آلمان و رئال‌مادرید اسپانیا در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فوتبال (سه‌شنبه‌شب، ۲۴ دلو) در ورزشگاه ردبول آرنا با قضاوت عرفان پلیتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

تیم میزبان موفق شد در دقیقه ۲ توسط بنجامین سسکو خیلی زود به گل دست پیدا کند اما این گل به دلیل آفساید توسط VAR مردود اعلام شد. تک گل رئال را در این دیدار براهیم دیاز در دقیقه ۴۸ به ثمر رساند.

دیاز یک‌بار دیگر جای خالی جود بلینگام را به خوبی پر کرد و توانست روی پاس کارواخال با یک حرکت انفرادی و ضربه تماشایی گل برتری کهکشانی‌ها را در این دیدار به ثمر برساند.

در دیگر دیدار، تیم‌های کپنهاگن دانمارک و منچسترسیتی انگلیس در ورزشگاه پارکن باقضاوت خوزه سانچز به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک سیتی به پایان رسید.

برای شاگردان گواردیولا در این دیدار کوین دی بروینه(۱۰)، برناردو سیلوا(۱+۴۵) و فیل فودن(۲+۹۰) گلزنی کردند و تک گل میزبان را نیز مگنوس متسون در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند.

دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو بازی همزمان دیگر از ساعت ۲۴:۳۰ دنبال می‌شود که در یکی از آنها پاری‌سن‌ژرمن میزبان رئال سوسیه‌داد است و در دیگری لاتزیو از بایرن مونیخ پذیرایی خواهد کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv