دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم فوتبال پورتو برابر توپچی‌های لندن و تساوی تیم‌های بارسلونا و ناپولی به پایان رسید. در دومین و آخرین شب از هفته دوم دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه، ۲ حوت)، دو بازی همزمان برگزار شد که در […]

دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم فوتبال پورتو برابر توپچی‌های لندن و تساوی تیم‌های بارسلونا و ناپولی به پایان رسید.

در دومین و آخرین شب از هفته دوم دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه، ۲ حوت)، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها در ورزشگاه دراگائو، تیم فوتبال پورتوی پرتگال مهمان خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

در بازی همزمان در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل ایتالیا، تیم‌های ناپولی و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک- یک خاتمه یافت.

بارسلونا با گلزنی رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۶۰ از میزبان خود پیش افتاد؛ اما برتری‌اش را ۱۵ دقیقه بعد از دست داد، چرا که ویکتور اوسیمن ستاره نیجریه‌ای ناپولی موفق شد دروازه میهمان را باز کند و به این ترتیب سرمربی جدید خود، فرانچسکو کالتزونا را از یک شروع تلخ در اولین شب مربیگری‌اش در ناپولی نجات داد.

بازی‌های برگشت این دو مسابقه ۳ هفته دیگر به ترتیب در لندن و بارسلونا برگزار خواهند شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv