در آخرین شب از هفته بیست‌و‌ششم سری‌آ ایتالیا، دیشب (دوشنبه، ۷ حوت) تیم‌های فوتبال رم و تورینو در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف یک‌دیگر رفتند که این بازی را رمی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود به پایان رساندند. پائولو دیبالا در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی گل نخست را برای میزبان […]

در آخرین شب از هفته بیست‌و‌ششم سری‌آ ایتالیا، دیشب (دوشنبه، ۷ حوت) تیم‌های فوتبال رم و تورینو در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف یک‌دیگر رفتند که این بازی را رمی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود به پایان رساندند.

پائولو دیبالا در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی گل نخست را برای میزبان به ثمر رساند. تنها دو دقیقه بعد تورینو توسط دووان زاپاتا گل خورده را پاسخ داد و به این ترتیب نیمه‌ی اول بدون برنده به پایان رسید.

در نیمه‌ی دوم مجدداً رمی‌ها زودتر به گل رسیدند و باز هم پائولو دیبالا آنها را به گل رساند.

ستاره آرجنتاین در دقیقه ۵۸ دبل کرد. دیبالا اما یک گل دیگر هم زد تا هت‌تریک کرده باشد و این بار در دقیقه ۶۹ با پاس لوکاکو. در دقیقه ۸۹ دین هویسن مدافع تعویضی رم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا دقایق پایانی بازی برای تیم میزبان و هوادارانش با استرس از دست دادن پیروزی همراه شود؛ اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و رم موفق به کسب سیزدهمین پیروزی فصل خود شد تا با ۴۴ امتیاز جایگاهش را در رده‌ی ششم جدول تثبیت کند و فاصله‌اش را با آتالانتای رده پنجمی به دو امتیاز کاهش دهد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv