در آخرین بازی چهارشنبه شب هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان استون‌ویلا تیم چهارم جدول رده‌بندی بود و میهمان خود را که در این فصل فراتر از حد انتظار خیلی‌ها نتیجه گرفته است، با نتیجه ۴ بر یک در هم کوبید. رودری در دقیقه ۱۱ گل نخست بازی را […]

در آخرین بازی چهارشنبه شب هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان استون‌ویلا تیم چهارم جدول رده‌بندی بود و میهمان خود را که در این فصل فراتر از حد انتظار خیلی‌ها نتیجه گرفته است، با نتیجه ۴ بر یک در هم کوبید.

رودری در دقیقه ۱۱ گل نخست بازی را برای منچسترسیتی به ثمر رساند. استون‌ویلا در دقیقه ۲۰ توسط جان دوران گل خورده را پاسخ داد، اما سیتی در ادامه با هت‌‌تریک فیل فودن که در دقایق ۱+۴۵، ۶۲ و ۶۹ موفق به گلزنی شد، سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.

سیتی با کسب بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، اکنون با لیورپول رده دومی که ۶۷ امتیاز دارد، هم‌امتیاز است و تنها به خاطر تفاضل گل پایین‌‌تر در رده سوم جدول باقی ماند.

این در حالی است که آرسنال به لطف پیروزی ساعاتی قبل خود با ۶۸ امتیاز در صدر جدول ایستاده است.

استون‌ویلا اما با ۵۹ امتیازی که داشت فعلاً در رده چهارم باقی می‌ماند اما اکنون تاتنهام رده پنجمی که ۳۰ بازی انجام داده و فقط دو امتیاز کمتر دارد، می‌تواند جای شاگردان اونای امری را بگیرد.

در آخرین شب از هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر جزیره، امشب (پنجشنبه) لیورپول میزبان شفیلدیونایتد است و ۴۵ دقیقه بعد از آن چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج از منچستریونایتد پذیرایی خواهد کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv