در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم سری‌آ ایتالیا، دیشب (شنبه، ۱۸ حمل) در ورزشگاه سن‌سیرو تیم فوتبال میلان پذیرای لچه بود و حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشت. میلان با ۲ گل زودهنگام کریستین پولیسیک در دقیقه ۶ و اولیویه ژیرو در دقیقه ۲۰ از حریف پیش افتاد و با […]

در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم سری‌آ ایتالیا، دیشب (شنبه، ۱۸ حمل) در ورزشگاه سن‌سیرو تیم فوتبال میلان پذیرای لچه بود و حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشت.

میلان با ۲ گل زودهنگام کریستین پولیسیک در دقیقه ۶ و اولیویه ژیرو در دقیقه ۲۰ از حریف پیش افتاد و با اخراج کرستوویچ، مهاجم حریف، کار روسونری آسان‌تر هم شد و این تیم از برتری عددی خود برای زدن سومین گل در دقیقه ۵۷ توسط رافائل لیائو بهره برد.

شاگردان استفانو پیولی با این نتیجه ۶۸ امتیازی شدند و فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌شان یوونتوس به ۷ امتیاز افزایش دادند. این در حالی است اینتر صدرنشین با ۷۹ امتیاز دست نیافتنی به نظر می‌رسد.

در یکی از مهمترین بازی دیگر در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های رم و لاتزیو به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم سرخ پوش پایتخت ایتالیا همراه بود.

تنها گل این بازی را جانلوکا مانچینی در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند تا شانزدهمین پیروزی رمی‌ها رقم بخورد و این تیم با ۵۵ امتیاز خودش را به فاصله دو امتیازی بولونیای رده چهارمی برساند و شانس‌اش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش دهد.

لاتزیو اما با قبول سیزدهمین باختش در این فصل ۴۶ امتیازی و در رده هفتم جدول باقی ماند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv