دیدار تیم‌های لیورپول و برایتون در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس روز (یک‌شنبه، ۱۲ حمل) در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت دیوید کوت برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ به یک لیورپول به پایان رسید. تیم میهمان بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۲ موفق شد خیلی زود گل […]

دیدار تیم‌های لیورپول و برایتون در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس روز (یک‌شنبه، ۱۲ حمل) در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت دیوید کوت برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ به یک لیورپول به پایان رسید.

تیم میهمان بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۲ موفق شد خیلی زود گل اول را به ثمر برساند. آدینگرا با یم حرکت عالی توپ را به محوطه جریمه لیورپول رساند و در ادامه به مقابل پای ولبک افتاد.

او بدون درنگ در لبه محوطه جریمه شوتی محکم را روانه دروازه لیورپول کرد و توپ دور از دستان دروازه‌بان جوان به تور چسبید.  در دادامه در دقیقه ۲۷ لوئیز دیاز موفق شد با تیزهوشی و فرار از آفساید گل تساوی را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و محمد صلاح در دقیقه ۶۵ کامبک لیورپول را کامل کرد، پاس استادانه مک‌الیستر در بین مدافعین به صلاح رسید و این بازیکن با یک ضربه پای چپ دقیقه گل دوم را به ثمر رساند.

با این نتیجه لیورپول با ۶۷ امتیاز به صدر جدول صعود کرد و در مقابل برایتون با ۴۲ امتیاز در رتبه نهم ایستاد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv