رقابت‌های لیگ برتر کریکت ٢٠ آوره هند (آی‌پی‌ال ٢٠٢۴) دیشب آغاز شد و تیم کریکت «چنای سوپرکینگز» با تفاوت شش ویکت، تیم «رویال چلنجرز بنگلور» را شکست داد و به نخستین پیروزی‌ دست یافت. در این دیدار تیم چنای با کسب ١٧۶ دوش، هدف ١٧۴ دوش از سوی تیم بنگلور را تکمیل کرد و برنده […]

رقابت‌های لیگ برتر کریکت ٢٠ آوره هند (آی‌پی‌ال ٢٠٢۴) دیشب آغاز شد و تیم کریکت «چنای سوپرکینگز» با تفاوت شش ویکت، تیم «رویال چلنجرز بنگلور» را شکست داد و به نخستین پیروزی‌ دست یافت.

در این دیدار تیم چنای با کسب ١٧۶ دوش، هدف ١٧۴ دوش از سوی تیم بنگلور را تکمیل کرد و برنده شد. قرعه را تیم رویال چنلنجرز بنگلور برد و ابتدا توپ‌زنی کرد.

این تیم در ٢٠ آور و با از دست دادن شش بازیکن، ١٧٣ دوش انجام داد. تیم چنای در وقت دوم در ١٨.۴ آور و با از دست دادن ۴ بازیکن، توانست ١٧۶ دوش انجام دهد و در حالی که ٨ توپ هنوز در میدان بود، به پیروزی رسید.

در پایان این مسابقه مصطفی‌ذوالرحمن بازیکن بنگلادیشی تیم چنای سوپرکینگز که توانسته بود چهار ویکت از حریف بگیرد به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

مسابقات آی پی ال با اشتراک ۱۰ تیم و در یک گروه انجام می‌شود. امروزاین رقابت‌ها با دو بازی دیگر پیگیری می‌شود.

ابتدا تیم‌های پنجاب کینگز با دهلی کاپیتالز بازی می‌کنند. سپس تیم‌های کلکته نایت رایدرز و سن‌رایزرز حیدرآباد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رحمن‌الله گربز و مجیب‌الرحمن دو بازیکن تیم ملی کریکت افغانستان در تیم کلکته نایت رایدرز بازی می‌کنند و فضل‌الحق فاروقی دیگر ملی‌پوش افغان در تیم سن‌رایزرز حیدرآباد است.

تقابل این ۳ بازیکن در مسابقه دوم امروز که ساعت ۶:٣٠ شام به وقت کابل آغاز می‌شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv