در ادامه‌ی دور دوم مسابقات فصل پنجم لیگ بزکشی، امروز (سه شنبه، ۱۲ جدی) تیم‌های بزکشی کندز و پنجشیر؛ کندهار و سمنگان؛ و سرپل و بدخشان به‌مصاف هم رفتند. هرچه می‌گذرد، رقابت تیم‌ها و چاپ‌اندازان در مسابقات لیگ بزکشی، حساس‌تر و گرم‌تر می‌شود. درنخستین بازی تیم بزکشی ولایت کندز و پنجشیر به‌مصاف هم رفتند که […]

در ادامه‌ی دور دوم مسابقات فصل پنجم لیگ بزکشی، امروز (سه شنبه، ۱۲ جدی) تیم‌های بزکشی کندز و پنجشیر؛ کندهار و سمنگان؛ و سرپل و بدخشان به‌مصاف هم رفتند.

هرچه می‌گذرد، رقابت تیم‌ها و چاپ‌اندازان در مسابقات لیگ بزکشی، حساس‌تر و گرم‌تر می‌شود. درنخستین بازی تیم بزکشی ولایت کندز و پنجشیر به‌مصاف هم رفتند که تیم بزکشی کندز ۱-۰ به پیروزی رسید.

در دومین دیدار، تقابل تیم‌های بزکشی سمنگان و کندهار به تساوی ۱-۱ انجامید. در آخرین نبرد که میان تیم‌های بزکشی ولایت بدخشان و سرپل برگزارشد، تیم بزکشی ولایت بدخشان با نتجیه سنگین ۰-۵ مغلوب تیم بزکشی ولایت سرپل شد.

با ختم دور دوم مسابقات فصل پنجم لیگ بزکشی از گروه اول تیم‌های کندهار و سمنگان و از گروه دوم تیم‌های کندز و سرپل به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

قراراست که در مرحله نیمه‌نهایی فردا نیز دو بازی دنبال ‌شود که تیم‌های کندز، سرپل، کندهار و سمنگان روبه‌روی یک‌دیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv