در نخستین دیدار مرحله یک ‌چهارم نهایی دومین دور مسابقات بزکشی مزار شریف روز (سه‌شنبه ۱۵ حوت) میان تیم‌های بزکشی یماپترول، کندز و فاریاب پیگیری شد. در نخستین بازی تیم یماپترول به‌دلیل حاضر نشدن تیم بزکشی ولایت بدخشان در میدان مسابقه، برنده اعلام شد. در دومین دیدار تیم بزکشی ولایت کندز توانست تیم بزکشی ولایت […]

در نخستین دیدار مرحله یک ‌چهارم نهایی دومین دور مسابقات بزکشی مزار شریف روز (سه‌شنبه ۱۵ حوت) میان تیم‌های بزکشی یماپترول، کندز و فاریاب پیگیری شد.

در نخستین بازی تیم یماپترول به‌دلیل حاضر نشدن تیم بزکشی ولایت بدخشان در میدان مسابقه، برنده اعلام شد. در دومین دیدار تیم بزکشی ولایت کندز توانست تیم بزکشی ولایت فاریاب را مغلوب کند.

در همین حال محمد زبیر قیومی رئیس فدراسیون بزکشی ولایت بدخشان در برگه‌ی فیسبوک فدراسیون بزکشی این ولایت قرعه‌کشی در هشت تیم را خلاف اصول و طرزالعمل فدراسیون بزکشی می‌داند و می‌گوید که باید مطابق فیصله قبلی، چهارتیم قوی در یک گروه و ‌چهار تیم ضعیف در گروه دیگر قرار می‌گرفت و بعد قرعه‌کشی می‌شد.

وی می‌گوید که به این دلیل تیم بزکشی بدخشان مقابل یماپترولیم در مرحله یک چهارم حاضر نشد. وی همچنان تأکید کرد نباید بازی‌های لیگ و تورنمنت‌ها به همین منوال به پیش برود.

از سوی دیگر سرور جلال رئیس فدراسیون بزکشی، نیزه بازی و ورزش‌های محلی به تلویزیون نور گفت که به‌دلیل بارندگی‌های پیهم و همچنان نزدیک شدن ماه رمضان قرعه‌کشی را به‌گونه تک حذفی برگزار کردند.

به این ترتیب تیم‌های بزکشی بلخ، یماپترول، کندز و جوانان بغلان به مرحله نمیه‌نهای راه‌یافتند و در نخستین بازی که فردا (چهارشنبه ۱۶ حوت) برگزار می‌شود، تیم بزکشی یماپترول و بلخ و در دومین بازی تیم بزکشی کندز با جوانان بغلان به مصافت هم می‌روند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv