تیم فوتبال منچسترسیتی در دیداری سخت تیم تازه‌وارد لیگ برتری را شکست داد. در روز دوم و پایانی هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس سه بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها چلسی ۲ بر صفر به اورتون باخت و منچسترسیتی در کامبکی قابل پیش‌بینی، بازی باخته به تیم نه چندان مطرح لوتون را ۲ […]

تیم فوتبال منچسترسیتی در دیداری سخت تیم تازه‌وارد لیگ برتری را شکست داد. در روز دوم و پایانی هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس سه بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها چلسی ۲ بر صفر به اورتون باخت و منچسترسیتی در کامبکی قابل پیش‌بینی، بازی باخته به تیم نه چندان مطرح لوتون را ۲ بر یک به سود خود خاتمه داد.

چلسی که در خانه اورتون به میدان رفته بود با دو گل دوکوره (۵۴) و دوبین (۲+۹۰) تن به شکست داد تا روزهای پرنوسان و نه چندان خوب شیرهای لندن با مائوریسیو پوچتینو ادامه داشته باشد.

در دیگر دیدار؛ منچسترسیتی ابتدا و در دقیقه دوم وقت‌های اضافه نیمه نخست گلی غافلگیرانه دریافت کرد اما در نیمه دوم با گل‌های برناردو سیلوا (۶۲) و جک گریلیش (۶۵) کامبک زد و تیم سرسخت لوتون را شکست داد. در سومین بازی همزمان نیز فولام با نتیجه پرگل ۵ بر صفر وستهام را برد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv