در چارچوب دیدارهای دور پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه تیم الهلال عربستان با نتیجه ۲ بر صفر در خانه نوبهار ازبکستان پیروز شد. مالکوم (۶۸) و سالم الدوساری (۸۵) گل‌های تیم عربستانی را به ثمر رساندند.تیم الهلال با کسب این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ […]

در چارچوب دیدارهای دور پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه تیم الهلال عربستان با نتیجه ۲ بر صفر در خانه نوبهار ازبکستان پیروز شد. مالکوم (۶۸) و سالم الدوساری (۸۵) گل‌های تیم عربستانی را به ثمر رساندند.تیم الهلال با کسب این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

دیشب همچنین دو دیدار همزمان از دور پنجم گروه A لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که در یکی از آنها الفیحای عربستان ۳ بر یک آخال ترکمنستان را شکست داد. برای تیم عربستانی آنتونی انواکامه (۱۹ – پنالتی)، فشلون ساکالا (۶+۴۵) و سلطان مندش (۷۴) گل زدند.

تک گل تیم ترکمنستانی را نیز ایمن تاگایف در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه الفیحا کرد.در دیگر بازی دیشب  این گروه پاختاکور ازبکستان برابر العین امارات ۳ بر یک به پیروزی رسید. سه گل پاختاکور را خجمت ارکینوف (۵۰ و ۶۳) و دراگان چران (۷۸) به نام خود ثبت کردند.

برای تیم اماراتی نیز عیسی خلفان در دقیقه ۱۸ گلزنی کرد.در جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان العین با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و صعودش را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده. تیم‌های پاختاکور (هفت امتیاز)، الفیحا (شش امتیاز) و آخال (چهار امتیاز) نیز دوم تا چهارم هستند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv