امان‌الله سهاک، ملی‌پوش نوجوان تیم ملی مشت‌زنی افغانستان، کسب نخستین مدال تاریخ بوکس افغانستان را از رقابت‌های جهانی قطعی کرد. او دیروز ( شنبه ۱۱ قوس) با پیروزی مقابل مشت‌زن ایرلندی، به نیمه‌نهایی مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان جهان راه‌یافت و مدال برنزش را در این رقابت‌ها قطعی کرد. سهاک در این رقابت‌ها ابتدا در یک […]

امان‌الله سهاک، ملی‌پوش نوجوان تیم ملی مشت‌زنی افغانستان، کسب نخستین مدال تاریخ بوکس افغانستان را از رقابت‌های جهانی قطعی کرد.

او دیروز ( شنبه ۱۱ قوس) با پیروزی مقابل مشت‌زن ایرلندی، به نیمه‌نهایی مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان جهان راه‌یافت و مدال برنزش را در این رقابت‌ها قطعی کرد. سهاک در این رقابت‌ها ابتدا در یک شانزدهم نهایی مسابقات، «سباستین گوچولاسک» از اسلواکیا را شکست.

در یک هشتم مقابل «ای ماریگا» از مالدیو پیروز شد و پا به یک‌چهارم نهایی گذاشت. سهاک لحظاتی پیش موفق شد «کیلی گرانتی» از ایرلند را نیز شکست دهد و به نیمه‌نهایی رقابت‌ها صعود کند.

این مشت‌زن نوجوان افغانستان در وزن ۵٧ کیلوگرام در مسابقات شرکت کرده و برای راه‌یابی به دیدار نهایی با «آدم‌مکا» از آلبانیا مسابقه خواهد داد. رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ٣٠٠ ورزشکار از ۵۸ کشور در مرکز ارمنستان در حال برگزاری است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv