سریال بازی‌های بدون برد یوونتوس با تساوی ۲-۲ این تیم برابر هلاس ورونا در دیداری خارج از خانه در هفته بیست‌و‌پنجم سری‌آ به قسمت چهارم خود رسید. یوونتوس دیشب (شنبه، ۲۸ دلو) میهمان هلاس ورونا بود و در حالی به تساوی رضایت داد به این ترتیب شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در ادامه ناکامی‌های یک ماه اخیر […]

سریال بازی‌های بدون برد یوونتوس با تساوی ۲-۲ این تیم برابر هلاس ورونا در دیداری خارج از خانه در هفته بیست‌و‌پنجم سری‌آ به قسمت چهارم خود رسید.

یوونتوس دیشب (شنبه، ۲۸ دلو) میهمان هلاس ورونا بود و در حالی به تساوی رضایت داد به این ترتیب شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در ادامه ناکامی‌های یک ماه اخیر خود، باز هم در کسب پیروزی ناکام ماندند.

این نتیجه از یک سو فاصله یوونتوس با اینتر صدرنشین را نسبت به هفته گذشته ۲ امتیاز دیگر افزایش داد و به ۹ امتیاز افزایش داد آن هم با یک بازی بیشتر و از سوی دیگر جایگاهش در رده دوم را هم به خطر انداخت چرا که در صورت پیروزی میلان رده سومی در بازی امشب در خانه مونتزا، روسونری به رده دوم صعود خواهد کرد.

همچنان در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم فوتبال ناپولی به مصاف جنوا رفت که این بازی در حالی که تا آخرین دقیقه به سود تیم میهمان در جریان بود در نهایت با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv