ارتش عراق می گوید که یک گور دسته‌ جمعی را در جنوب شهر موصل کشف کرده که صد جسد بدون سر در آن وجود دارد. کشف این اجساد در حالی صورت می گیرد که تروریستان داعش عمدتا از مجازات بریدن سر علیه اسیران و گروگان‌ های خود استفاده کرده اند. یک روز پس از آغاز […]

ارتش عراق می گوید که یک گور دسته‌ جمعی را در جنوب شهر موصل کشف کرده که صد جسد بدون سر در آن وجود دارد. کشف این اجساد در حالی صورت می گیرد که تروریستان داعش عمدتا از مجازات بریدن سر علیه اسیران و گروگان‌ های خود استفاده کرده اند.

یک روز پس از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل در عراق، یک مقام سازمان بین المللی مهاجرت هشدار داد که، گروه تروریستی داعش برای حفظ مواضع خود در این شهر، از ده ها هزار تن ساکنان آن، به عنوان سپر انسانی استفاده خواهد کرد. پیشتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرده بود، گزارش هایی دریافت کرده مبنی بر این که بیش از دوصد غیرنظامی در موصل، به دلیل خود داری از اجرای فرمان تروریستان داعش کشته شده اند. این درحالیست که، نیروهای کرد در عراق با حمایت هوایی نیروهای ایتلاف، و نیروهای عراقی، توانسته اند به داخل شهر بعشیقه پیشروی کنند.