پس کشته شدن بیش از ۵۰۰ غیرنظامی در پی حملات هوایی رژیم اسراییل در شفاخانه الاهلی غزه، شماری از رهبران کشورها خواستار تحقیقات درباره این رویداد مرگ‌بار شده‌اند. جوبایدن، رییس‌جمهوری امریکا در سفر به اسراییل و دیدار با نخست‌وزیر این رژیم گفت که به‌نظر می‌‌رسد  این اقدام کار طرف دیگر بوده است، نه اسراییل. جنبش […]

پس کشته شدن بیش از ۵۰۰ غیرنظامی در پی حملات هوایی رژیم اسراییل در شفاخانه الاهلی غزه، شماری از رهبران کشورها خواستار تحقیقات درباره این رویداد مرگ‌بار شده‌اند.

جوبایدن، رییس‌جمهوری امریکا در سفر به اسراییل و دیدار با نخست‌وزیر این رژیم گفت که به‌نظر می‌‌رسد  این اقدام کار طرف دیگر بوده است، نه اسراییل. جنبش حماس در واکنش به سخنان رییس‌‌جمهور امریکا درباره انفجار شفاخانه‌‌ای در غزه را ناشی از تعصب کورکورانه امریکا به‌حمایت از اسراییل دانست. روسیه، چین و سازمان ملل نیز این حمله را وحشیانه و رویداد وحشتناک خوانده‌اند. درهمین‌حال، سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور ایران در اجتماعی بار دیگر حملات رژیم اسراییل بر نوار غزه را جنایت هولناک و ضد انسانی و بشری خواند و تاکید کرد هر قطره خون فلسطینی که بر زمین ریخته می‌شود، رژیم اسراییل یک گام بر نابودی نزدیک می‌شود. رییس‌جمهور ایران بار دیگر امریکا را متهم کرد که با تسلیح ارتش اسراییل، شریک جنایت‌های این رژیم در نوار غزه است. آقای رییسی می‌گوید که تداوم جنایت رژیم ساراییل سبب شده که تلاش امریکا برای عادی‌سازی روابط برخی از کشورها با این رژیم نیز به شکست مواجه شود. این در حالی‌است که در ۱۳ روز حمله طوفان‌الاقصی هنوزهم حملات هوایی رژیم اسراییل بر نوار غزه ادامه دارد. خبرنگار المیادین گزارش داد که صبح روز (پنج‌شنبه، ۲۷ میزان) بر اثر تجاوزات وحشیانه این رزیم به شهر رفح در جنوب نوار غزه تنها طی یک ساعت ده‌‌ها فلسطینی به‌شهادت رسیدند. بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها در حال بمباران همه مناطق غزه از جنوب تا شمال هستند و این در شرایطی است که همه ذخایر دارو تمام شده و آب و برق نیز در دسترس نیست.

 

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv