وزیران خارجه گروه هفت در پایان نشست دو روزه‌ شان در ایتالیا برای تشدید تحریم‌ های روسیه و سوریه به نتیجه نرسیدند. ژان مارک آیرو، وزیر خارجه فرانسه ضمن اعلام این مطلب گفته است که گروه هفت در مورد این که بشار اسد در آینده سوریه جایی ندارد نیز اتفاق نظر ندارد. منابع نزدیک به […]

وزیران خارجه گروه هفت در پایان نشست دو روزه‌ شان در ایتالیا برای تشدید تحریم‌ های روسیه و سوریه به نتیجه نرسیدند. ژان مارک آیرو، وزیر خارجه فرانسه ضمن اعلام این مطلب گفته است که گروه هفت در مورد این که بشار اسد در آینده سوریه جایی ندارد نیز اتفاق نظر ندارد.

منابع نزدیک به دولت بریتانیا می ‌گویند وزیران خارجه گروه هفت به این نتیجه رسیدند که تا پایان تحقیقات درباره ماهیت حمله شیمیایی شهر خان شیخون سوریه تحریم جدیدی وضع نشود. نشت گروه هفت در حال به پایان رسید که پیش از این ترزا می، نخست وزیر بریتانیا و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، نیز دوشنبه شب در مکالمه ‌ای تلفنی به مساله سوریه پرداختند. دفتر نخست وزیری بریتانیا گفته است که از نظر رهبران بریتانیا و آمریکا فرصتی وجود دارد که بتوان مسکو را قانع کرد، که ادامه حمایت از بشار اسد منافع راهبردی روسیه را تامین نمی‌کند.