شهرداری کابل روز چهار شنبه پروژه جاده های پروان دوم الی خواجه بغرا تا گولای پارک حصه دوم خیرخانه مینه را با شرکت ساختمانی داخلی امضا کرد. سرپرست شهرداری کابل می گوید که هزینه این بازسازی این جاده ها بیش از هشت میلیون دالر است که از سوی بانک جهانی پرداخت می شود. سرپرست شهرداری […]

شهرداری کابل روز چهار شنبه پروژه جاده های پروان دوم الی خواجه بغرا تا گولای پارک حصه دوم خیرخانه مینه را با شرکت ساختمانی داخلی امضا کرد. سرپرست شهرداری کابل می گوید که هزینه این بازسازی این جاده ها بیش از هشت میلیون دالر است که از سوی بانک جهانی پرداخت می شود. سرپرست شهرداری همچنان می گوید کار این پروژه درمدت یک سال تکمیل خواهد شد.

جاده سرای شمالی یک از جاده های مهم شهرکابل است که باشندگان نه ولایت شمال به مرکز وصل می کند اما این جاده بطور عموم خراب وکار آن متوقف است؟ سرپرست شهرداری کابل درپاسخ به این پرسش می گوید که کار این جاده را ۱۲ سال پیش شرکت بنام نجیب الله نهرین قرار داد کرده بود وزمان قرار داد هم دوسال بود، و کارش را درزمان معین آن تکمیل نکرد.  به گفته سرپرست شهرداری یک مقدار کار این جاده را یک شرکت ترکی انجام داد و یک قسمت آن را شهرداری کابل کارش را آغاز کرد. به باور مسوولان شهرداری کار جاده سرای شمالی از طرف دادگاه متوقف شده است.

این در حالیست که باشندگان کابل از کیفیت پائین مواد استفاده شده در جاده ها شکایت دارند و می گویند که جاده پس از بازسازی به زودی تخریب می شود. آنان از مسئولان می خواهند که بر کار شرکت های قراردادی نظارت جدی داشته باشند.