شماری از مسوولان نهاد های اجتماعی در زون غزب، از عدم تطبیق پروژه های انکشافی شکایت دارند . آنان می گویند با آن که بیش از یک سال از عمر حکومت وحدت ملی می گذرد، اما در زون غرب هیچ کاری صورت نگرفته است . به باور آگاهان تطبیق پروژه های انکشافی می تواند بی […]

شماری از مسوولان نهاد های اجتماعی در زون غزب، از عدم تطبیق پروژه های انکشافی شکایت دارند . آنان می گویند با آن که بیش از یک سال از عمر حکومت وحدت ملی می گذرد، اما در زون غرب هیچ کاری صورت نگرفته است .

به باور آگاهان تطبیق پروژه های انکشافی می تواند بی امنیتی را در کشور کاهش دهد و سبب ایجاد ثبات گردد. از سوی دیگر اشتغال زایی نیز در قطع فرار مغز ها از کشور موثر است. با این همه شماری از مسولان نهاد های اجتماعی در زون غرب از عدم تطبیق پروژه های انکشافی در ولایات شان شکایت دارند. حمید الله یکی از مسوولان نهاد های اجتماعی در زون غرب کشور می گوید: هنوز که بیش از یک سال از عمر حکومت وحدت ملی می گذرد در زون غزب هیچ پروژه انکشافی تطبیق نشده است.

به باور آقای حمید الله، کار چند پروژه انکشافی دیگر در زون غرب کشور نیمه تمام است و معلوم نیست که حکومت وحدت ملی پروژه های نیمه تمام را تکمیل می کند یانه؟ فعالان اجتماعی زون غرب کشور همچنان می گویند که اگر صلاحیت مسوولان محلی بیشتر شود، می توانند از بودجه اختصاصی شهرهای شان را انکشاف دهند.

در حالی نهاد های اجتماعی زون غرب کشور از عدم تطبیق پروژ های انکشافی در ولایت های شان نا رضایتی می کنند که هر دو مقام نخست حکومت و حدت ملی در جریان پیکار های انتخاباتی شان به مردم وعده داده بودند که تطبیق پروژه های انکشافی و اشتغال زایی در صدر برنامه هایشان قرار دارد.