افزایش نا امنی ها در ننگرهار سبب شده است تا شماری از باشندگان آن ولایت در مقابل دروازه شورای ملی دست به راهپیمایی بزنند. نا امنی در ننگرهار نسبت به هر زمان دیگر افزایش یافته است. در تازه ترین مورد در یک حمله ای انتحاری در مهمانخانه یک عضو شورای ولایتی این ولایت سیزده تن […]

افزایش نا امنی ها در ننگرهار سبب شده است تا شماری از باشندگان آن ولایت در مقابل دروازه شورای ملی دست به راهپیمایی بزنند.

نا امنی در ننگرهار نسبت به هر زمان دیگر افزایش یافته است. در تازه ترین مورد در یک حمله ای انتحاری در مهمانخانه یک عضو شورای ولایتی این ولایت سیزده تن شهید شدند و بیش از ده تن دیگر زخم برداشتند. به همین دلیل شماری از باشندگان این ولایت در مقابل دروازه شورای ملی دست به اعترض زدند.

باشندگان ننگرهار از حکومت می خواهند که برای تامین امنیت ولایت های شرقی به ویژه ننگرهار توجه جدی کند. حمید احمدزی یکی معترضان، مسوولان محلی ولایت ننگرهار را به بی کفایتی متهم می کند. آقای احمدزی از حکومت مرکزی می خواهد که مسوولان بی کفایت این ولایت را مجازات کند.

هر چند بارها مقام های بلند پایه ای حکومتی در سفرهایی که به ننگرهار داشته اند به باشندگان آن ولایت و عده داده اند که امنیت شانرا تامین می کنند، اما تاهنوز این وعده عملی نشده است.

دیده شود که حکومت در باره خواست باشندگان ننگرهار چه پاسخی می دهد.