دفتر ماین پاکی ملل متحد به شماری از خانواده های متأثر شده از جنگ در غزنی مواد خوراکی و پوشاکی توزیع کرد. نعیم احمدزی مسول موسسه ماین پاکی ملل متحد در غزنی می گوید که این کمک ها به خانواده هایی توزیع می شود که درجریان جنگ و انفجار معلول و یا اعضای خانواده شان […]

دفتر ماین پاکی ملل متحد به شماری از خانواده های متأثر شده از جنگ در غزنی مواد خوراکی و پوشاکی توزیع کرد. نعیم احمدزی مسول موسسه ماین پاکی ملل متحد در غزنی می گوید که این کمک ها به خانواده هایی توزیع می شود که درجریان جنگ و انفجار معلول و یا اعضای خانواده شان را از دست داده با شند.

خانواده هایی که این کمک ها را دریافت کرده اند خوشحال اند اما این کمک ها را بسنده نمی دانند.

واکس پاپ کمال خان دریافت کنند کمک

محمد آصف صالحی ریس مهاجرین ولایت غزنی می گوید که این کمک ها با مساعدت مالی سازمان ملل متحد صورت می گیرد و بررسی های این اداره برای شناسایی خانواده های مستحق جریان دارد.

این درحالیست که در پی جنگ های اخیر در کشور، هزاران خانواده در نقاط مختلف کشور آسیب پذیر شده اند. بسیاری از این خانواده ها از مناطق اصلی خود کوچیده اند و خود را به مناطق امن رسانده اند. خانواده های متأثر شده از جنگ در غزنی می گویند که فصل سرما، بیشتر از همه آنان را با مشکلات رو به رو کرده است.