اعضای مجلس سنا پس از پایان رخصتی تابستانی دوباره به کار آغاز کردند. (روز سه شنبه ۱۷سنبله/شهریور) اعضای مجلس سنا کشور پس از پایان رخصتی های تابستانی شان دوباره به کار آغاز کردند. انتخابات مجلس نمایندگان و توزیع شناسنامه های الکترونیکی از مواردی بود که اعضای مجلس سنا به آن پرداختند. ظاهرا دیده می شود […]

اعضای مجلس سنا پس از پایان رخصتی تابستانی دوباره به کار آغاز کردند. (روز سه شنبه ۱۷سنبله/شهریور) اعضای مجلس سنا کشور پس از پایان رخصتی های تابستانی شان دوباره به کار آغاز کردند.

انتخابات مجلس نمایندگان و توزیع شناسنامه های الکترونیکی از مواردی بود که اعضای مجلس سنا به آن پرداختند. ظاهرا دیده می شود که در این روزها توزیع نشدن شناسنامه های الکترونیکی نگرانی هایی را در میان شهروندان کشور ایجاد کرده است و ازسویی هم حکومت در این باره سکوت اختیار کرده است.

اعضای مجلس سنا از حکومت می خواهند که هرچه زود تر روند توزیع شناسنامه های الکترونیکی را اغاز کند. محمد علم ایزدیار معاون مجلس سنا می گوید که توزیع شناسنامه های الکترونیکی می تواند از تقلب در انتخابات های آینده جلوگیری کند.

این درحالیست که پیش از این نیز نهاد های مختلف مدنی از حکومت خواسته اند که توزیع شناسنامه های برقی را به زود ترین فرصت آغاز کند.