انتقال حجاج کشوربه عربستان سعودی همه ساله با مشکلات روبرو بوده است، اما حال وزارت حج واوقاف می گوید که امسال در انتقال حجاج کشور ۷ میلیون دالر  صرفه جویی شده است و قرارداد انتقال حجاج با شرکت هوایی آریانا به امضا رسیده است .   اما وزیر ترانسپورت وهوانوردی می گوید که عربستان سعود […]

انتقال حجاج کشوربه عربستان سعودی همه ساله با مشکلات روبرو بوده است، اما حال وزارت حج واوقاف می گوید که امسال در انتقال حجاج کشور ۷ میلیون دالر  صرفه جویی شده است و قرارداد انتقال حجاج با شرکت هوایی آریانا به امضا رسیده است .

 

اما وزیر ترانسپورت وهوانوردی می گوید که عربستان سعود به دلیل قدیمی بودن طیاره های شرکت آریانا اجازه نشست طیاره های این شرکت را به خاک آنکشور نمی دهد. به گفته ی او، هیچ شرکت هوایی کشور مطابق به معیار های عربستان سعود برای انتقال حجاج طیاره در اختیار ندارد.

وزیر ترانسپورت می گوید برای انتقال حجاج به عربستان سعودی بین شرکت هوایی آریانا ویکی از شرکت های هوایی افریقایی بنام کاویر قرار داده به امضا رسیده است که مطابق به این قرارداد هیچ مشکلی در انتقال حجاج به عربستان سعودی به وجود نخواهد آمد.

در همین حال وزیر ترانسپورت وهوانوردی می گوید که در سیستم ادارت حکومتی مشکل وجود دارد وباید برای رفع این چالش های اقدامات جدی روی دست گرفته شود.

در همین حال وزیر حج واوقات از تمام آمدگی های برای حجاج خبر می دهد ومی گوید امکانات برای حجاج نسبت به گذشته بیشتر گرفته شده است.