شماری از جوانان از یک هفته به این سو در مقابل درب شورای ملی بدلیل افرایش روز افزون بیکاری در کشور دست به تحص زده اند. آنان از حکومت می خواهند که برای شهروندان بیکار زمینه کار را مساعد کند. بیکاری واژه نام آشنا برای شهروندان کشور. ظاهرا همین بیکاری سبب شده که جوانان کشور، […]

شماری از جوانان از یک هفته به این سو در مقابل درب شورای ملی بدلیل افرایش روز افزون بیکاری در کشور دست به تحص زده اند. آنان از حکومت می خواهند که برای شهروندان بیکار زمینه کار را مساعد کند.

بیکاری واژه نام آشنا برای شهروندان کشور. ظاهرا همین بیکاری سبب شده که جوانان کشور، فرار از فغانستان را راه حل انتخاب کنند. نزدیک به یک سال از حکومت وحدت ملی می گذرد، اما تاهنوز اقدامی عملی از سوی مقام های حکومتی برای کاهش بیکاری دیده نشده است.

به همین دلیل شماری از جوانان در مقابل درب ورودی شورای ملی از یک هفته به این سو دست به تحص زده اند. تحصن کنندگان هشداری می دهند که تا از جانب حکومت پاسخ در یافت نکنند به تحصن شان ادامه می دهند.

حبیب حمید زاده یکی از تحصن کننده ها می گوید در جریان یک هفته ای که از تحصن آنها می گذرد؛ هیچ مقام حکومتی از آنها دیدار نکرده است.

با این همه نقیب الله فایق عضو مجلس نمایندگان می گوید که در روز های آینده در کنار مسوولان وزارت های امنیتی، مسولان وزارت های سکتوری را نیز به جلسه عمومی مجلس فرا می خوانند تا آنان در باره بیکاری پاسخ گویند.

در حالی شماری از جوانان بیکار در مقابل ساختمان شورای ملی کشور دست به تحصن زده اند که مقام های کنونی حکومت وحدت ملی در جریان پیکارهای انتخاباتی شان به مردم وعده داده بودند که در صورت پیروزی زمینه اشتغالزایی را برای شهروندان بیکار مساعد می کنند.