عاملان تجاوز جنسی به کودک سه ساله در شهر کابل باید اعدام شوند. آدم ربایان یک کودک را یک هفته پیش پس از ربودن از مربوطات حوزه هشتم شهر کابل به گونه فیجع کشته اند. این کودک که سه سال سن داشته است پس از ربودن توسط آدم ربایان مورد تجاوز جنسی نیز قرار گرفته […]

عاملان تجاوز جنسی به کودک سه ساله در شهر کابل باید اعدام شوند.

آدم ربایان یک کودک را یک هفته پیش پس از ربودن از مربوطات حوزه هشتم شهر کابل به گونه فیجع کشته اند. این کودک که سه سال سن داشته است پس از ربودن توسط آدم ربایان مورد تجاوز جنسی نیز قرار گرفته است و با ضربات سنگ برسر و صورتش کشته شده است. اعضا مجلس نمایندگان این کار ربایندگان را خلاف تمام ارزش های اسلامی و انسانی می دانند. نمایندگان مردم ازحکومت می خواهند که این آدم ربایان را دستگیر و عدام کنند.

با گذشت یک هفته از کشته شدن این کودک هنوز پلیس کابل موفق به شناسایی آدم ربایان نشده است. مولوی عبدالرحمن رحمانی مجلس نمایندگان می گوید که مسولان امنیتی پایتخت دراین زمینه به بی پروایی کرده اند و تاهنوز جنایت کاران را دستگیر نکرده است.این نماینده مردم از حکومت می خواهد که عاملین این جنایت را به زودی شناسایی کند .

در این اواخر میزان جرم های جنایی در شهر کابل افزایش یافته است.بر اساس آماری که منتشر شده است، در یک ماه گذشته ۶۵ واقعه آدم ربایی و نزدیک به ۱۹۰ مورد سرقت در کابل به ثبت رسید است.