مجلس نمایندگان با نشر اعلامیه ای سربریده شدن هفت مسافر را در ولایت زابل نکوهش و حکومت را از بهر کوتاهی در رهایی آنها به شدت انتقاد می کند. چهار ماه پیش شماری از باشندگان غزنی از سوی مخالفان مسلح در ولایت زابل به گروگان گرفته شدند و سرانجام یکشنبه شب هفته روان هفت تن […]

مجلس نمایندگان با نشر اعلامیه ای سربریده شدن هفت مسافر را در ولایت زابل نکوهش و حکومت را از بهر کوتاهی در رهایی آنها به شدت انتقاد می کند.

چهار ماه پیش شماری از باشندگان غزنی از سوی مخالفان مسلح در ولایت زابل به گروگان گرفته شدند و سرانجام یکشنبه شب هفته روان هفت تن آنان از سوی تروریستان داعش سر بریده شدند.

در میان این هفت شهید زنان و کودکان نیز شامل اند. سر بریده شدن باشندگان غزنی نگرانی اعضای مجلس نمایندگان را در پی داشت و این مجلس با نشر اعلامیه ای سربریدن هفت شهروند کشور را از سوی تروریستان نکوهش می کند. مولوی عبدالرحمن رحمانی عضو مجلس نمایندگان می گوید که حکومت در رهایی گروگان گیرها سربریده شده سخت بی تفاوتی کرده است.

این عضو مجلس نمایندگان از حکومت می خواهد که در این باره پاسخ روشنی به مردم افغانستان ارایه کند. آقای رحمانی از آمریکا نیز می خواهد که به مفاد قرارداد امنتیی کابل و واشنگتن پای بند باشد.

با این همه عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان می گوید که مخالفان مسلح می خواهند با هدف قراردادن یک گروه خاص در کشور میان مردم افغانستان تفرقه ایجاد کنند. رییس مجلس از رهبران حکومت و حدت می می خواهد که به وضعیت شهروندان کشور توجه جدی کنند.

در حالی مجلس نمایندگان سربریدن هفت شهروند کشور را نکوهش می کند که ده ها هزاران تن در کابل با ریختن به جاده ها نفرت شان را نسبت به تروریستان و اعمال زشت آنان اعلام کردند.