هشتاد هزار تن از چندین سال به این سو از وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین معاش دریافت کرده اند که اصلا وجود ندارند. بعد از موجودیت مکتب های خیالی در وزارت معارف حالا از شهدای خیالی در وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین صدا به گوش می رسد.نسرین اوریا خیل وزیر وزارت […]

هشتاد هزار تن از چندین سال به این سو از وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین معاش دریافت کرده اند که اصلا وجود ندارند.

بعد از موجودیت مکتب های خیالی در وزارت معارف حالا از شهدای خیالی در وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین صدا به گوش می رسد.نسرین اوریا خیل وزیر وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین می گوید که هشتاد هزار تن از چندین سال به این سو از این وزارت به عنوان ورثه ی شهدا و معلولین معاش دریافت کرده اند که اصلا وجود ندارند .

بانو اوریا خیل وزیر کار و امور اجتماعی از موجودیت فساد در ریاست تقاعد انکار نمی کند و می گوید کسانی هستند که هنوز هم در این وزارت الوده به فساد اند.

این وزیر حکومت همچنان می گوید پدیده بیکاری یکی از اسباب ناامنی در کشور است و اگر در این زمینه توجه نشود امنیت در کشور تامین نخواهد شد .

در همین حال وزیر وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین یک قرار داد را به ارزش ۱۲ اعشاریه ۵ میلیون افغانی با هند به امضا رساند که بر اساس آن یک مرکز اموزشی قالین بافی در ولایت جوزجان ایجاد خواهد شد و زمنیه آموزش ۲۷۰ تن را مساعد خواهد ساخت.