نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب می گوید سیستم منظمی که بتواند بازار را کنترل کند در کشور وجود ندارد. اداره ملی استندرد از روز جهانی استندرد با اشتراک نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب بزرگداشت کرد. مجیب الرحمن خطیر معاون تخنیکی اداره ملی استندرد از […]

نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب می گوید سیستم منظمی که بتواند بازار را کنترل کند در کشور وجود ندارد.

اداره ملی استندرد از روز جهانی استندرد با اشتراک نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب بزرگداشت کرد. مجیب الرحمن خطیر معاون تخنیکی اداره ملی استندرد از دستاورد های این اداره سخن می گوید. آقای خطیر می گوید که ۴۷۱ یک استندرد ملی را در بخش های مواد غذایی، زراعتی و ساختمان آماده کرده اند. به باور این مقام اداره ملی استندرد، حالا وزرات های صحت عامه و زراعت باید بازار را کنترل کنند.

در همین حال احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب می گوید سیستم منظم که بتواند بازار را کنترل کند در کشور وجود ندارد. نمایند ویژه رییس جمهور در اموراصلاحات و حکومتداری خوب تاکید می کند که مواد بی کیفیت در هر بخش وارد کشور می شود و دراین راستا نظارت صورت نمی گیرد.

این درحالیست که حکومت هرچند کمیسیونی را زیرنام “جلوگیری از واردات اموال بی کیفیت و تاریخ گذشته” از ارگان‏های مختلف حکومتی ایجاد کرده است، اما دیده می شود که فعالیت این کمیسیون در راستای جلوگیری ازاموال تاریخ گذشته و بی کیفیت چندان موثر نبوده است.