مسوولان اتاق تجارت و صنایع کشور می‎گویند که افزون بر اخذ مالیه در ورودی شهرها از بازرگانان به گونه غیر قانونی نیز پول گرفته می‎شود. خان جان الکوزی معاون اتاق تجارت و صنایع از ریاست جمهوری می‎خواهد که به این مشکلات رسیدگی کند. فساد در گمرکات کشور تازگی ندارد و پیش از این مسوولان اتاق […]

مسوولان اتاق تجارت و صنایع کشور میگویند که افزون بر اخذ مالیه در ورودی شهرها از بازرگانان به گونه غیر قانونی نیز پول گرفته میشود. خان جان الکوزی معاون اتاق تجارت و صنایع از ریاست جمهوری می‎خواهد که به این مشکلات رسیدگی کند.

فساد در گمرکات کشور تازگی ندارد و پیش از این مسوولان اتاق تجارت و صنایع از موجودیت فساد در گمرکات حرف و حدیث های گفته بودند. مسوولان اتاق تجارت و صنایع بر مبارزه جدی علیه فساد اداری در گمرکات کشور تاکید می‎کنند. خان جان الکوزی معاون این اتاق می‎گوید که در حال حاضر افزون بر اخذ مالیه در وردوی شهرها از بازرگانان به گونه غیر قانون نیز پول گرفته می‎شود. معاون اتاق تجارت و صنایع می‎افزاید: هرچند ریاست جمهوری به وزارت های مالیه و اقتصاد و تجارت دستور داده است که به مالیه های کمر شکن پایان داده شود، اما هنوز هم از بارزگانان در ورودی شهرها به گونه غیر قانونی پول گرفته می‎شود.

آقای الکوزی موجودیت ترازوها در مسیر شاهراه های کشور را فساد آورد می‎خواند و می‎گوید که شماری از اعضای مجلس نمایندگان در فساد گمرکات دست دارند.

معاون اتاق تجارت و صنایع از ریاست جمهوری می‎خواهد که به مشکلات بازرگانان کشور رسیدگی کند در غیر آن بازرگانان فعالیت های شان را به حالت تعلیق در می آورند.

این بار نخست نیست که مسوولان اتاق های تجارت و صنایع از وضع تکس های غیرقانونی بالای بازرگانان در ورودی شهرها شکایت می‎کنند. پیش از نیز بارها بازرگانان کشور تکس های غیر قانونی را رسانه‎ای کرده بودند، اما مقام های حکومت به آن توجه نکرده است.