قرارداد به ارزش بیش از نه میلیون پوند در بخش رسیدگی به حوادث طبیعی، میان وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی و یک نهاد خیریه ی بریتانیایی در کابل به امضا رسید. ویس برمک وزیر دولت در امور رسیدگی به حوداث طبیعی، امضای این قرار داد را یک امر مهم در جهت […]

 

قرارداد به ارزش بیش از نه میلیون پوند در بخش رسیدگی به حوادث طبیعی، میان وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی و یک نهاد خیریه ی بریتانیایی در کابل به امضا رسید.

ویس برمک وزیر دولت در امور رسیدگی به حوداث طبیعی، امضای این قرار داد را یک امر مهم در جهت ظرفیت سازی و پاسخگویی به حوادث طبیعی عنوان می کند. به گفته آقای برمک، این پروژه در ۲۷ ولسوالی ولایات مختلف تطبیق خواهد شد.

وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی، از کار های صورت گرفته در این اداره سخت انتقاد می کند و می گوید با وجود کمک های فراوان به این اداره، هیچ کاری اساسی در بخش رسیدگی به حوادث طبیعی صورت نگرفته است. به گفته وی، آنان تلاش دارند تا این اداره را با وسایل پیشرفته مجهز کنند.

در همین حال رییس سازمان غیر دولتی بریتانیایی می گوید که این سازمان آماده است تا در بخش های مختلف با افغانستان همکاری کند.