تفاهمنامه همکاری میان وزارت اقتصاد و نماینده دولت آلمان به منظور اصلاحات در سکتور آب در کابل امضا شد. وزیر اقتصاد هنگام امضای این تفاهمنامه، با ستایش از همکاری کشور آلمان در بخش های مختلف به افغانستان می گوید که این پروژه بیش از پنج میلیون یورو هزینه بر خواهد داشت.در همین حال، مسوول برنامه […]

تفاهمنامه همکاری میان وزارت اقتصاد و نماینده دولت آلمان به منظور اصلاحات در سکتور آب در کابل امضا شد. وزیر اقتصاد هنگام امضای این تفاهمنامه، با ستایش از همکاری کشور آلمان در بخش های مختلف به افغانستان می گوید که این پروژه بیش از پنج میلیون یورو هزینه بر خواهد داشت.در همین حال، مسوول برنامه اصلاحات موسسه جی آی زید در افغانستان، از ادامه کمک های کشورش  به افغانستان خبر داد.

اصلاحات در سکتور آب یکی از اولویت ها کاری دولت آلمان در افغانستان خوانده شده است. به همین هدف، تفاهمنامه به ارزش پنج میلیون یورو میان وزارت اقتصاد و دولت آلمان در راستای اصلاحات سکتور آب در افغانستان در کابل امضا شد. وزیر اقتصاد هنگام امضای این تفاهمنامه، از کمک های کشور آلمان به افغانستان ستایش کرد.

در همین حال، نماینده برنامه اصلاحات آب موسسه  جی، آی، زید، از ادامه کمک های کشورش به افغاستان اطمینان داد.

ترجمعه کلیپ:… آب یکی از عامل اساسی در راستای رشد اقتصادی یک کشور به حساب می رود. دولت آلمان در تمام عرصه ها به ویژه اصلاحات بخش مدیریتی آب در کنار مردم افغانستان خواهد بود و به همکاری های خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

گفتنی ست که  کشور آلمان در بیش از یک دهه، در بخش های حکومتداری خوب، تأمین صلح و امنیت، انرژی، صحت افغانستان را کمک کرده است. مسوولان وزارت اقتصادمی گویند که این کشور تاکنون بیشتر از دو صد و چهار میلیون یورو در بخش سکتور آب در کشور هزینه کرده است.