سرانجام در شرق حلب آتش‌ بس برقرار شده و روند انتقال زخمی‌ ها از این منطقه آغاز شد. براساس گزارش ها با آغاز آتش ‌بس، تخلیه حدود دوازده هزار تن شامل شبه‌ نظامیان مخالف حکومت سوریه و اعضای خانواده ‌های آنان فراهم می ‌شود. این توافق آتش ‌بس شامل تخلیه زخمی‌ ها و نیروهای طرفدار […]

سرانجام در شرق حلب آتش‌ بس برقرار شده و روند انتقال زخمی‌ ها از این منطقه آغاز شد. براساس گزارش ها با آغاز آتش ‌بس، تخلیه حدود دوازده هزار تن شامل شبه‌ نظامیان مخالف حکومت سوریه و اعضای خانواده ‌های آنان فراهم می ‌شود.

این توافق آتش ‌بس شامل تخلیه زخمی‌ ها و نیروهای طرفدار حکومت سوریه، از جمله در دو روستای فوعه و کفریا، واقع در شمال غرب سوریه که در محاصره مخالفان مسلح سوریه قرار داشته ‌اند، را نیز شامل می شود. ارتش سوریه به کمک نظامی روسیه، به سرعت در شرق حلب پیشروی کرد و تنها بخش کوچکی از این شهر در اختیار مخالفان باقی مانده است که با برقراری این آتش ‌بس، در اختیار نیروهای دولتی سوریه قرار خواهد گرفت. تصرف مجدد حلب موفقیت بزرگی برای دولت سوریه در جنگ داخلی این کشور محسوب می‌ شود، که تا کنون چند صد هزار کشته و میلیون ‌ها آواره برجای گذاشته و قسمت ‌هایی از این کشور را به ویرانه تبدیل کرده است.