سفیر و نماینده دایم ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به گزارش جدید آژانس بین ‌المللی انرژی هسته ای گفته است که ایران در حال جلوگیری از ایجاد یک بدعت غیراصولی و خطرناک در آژانس بین‌ المللی انرژی هسته ای است. کاظم غریب آبادی، نماینده دایم ایران در سازمان ملل در ویانا، آمریکا و […]

سفیر و نماینده دایم ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به گزارش جدید آژانس بین ‌المللی انرژی هسته ای گفته است که ایران در حال جلوگیری از ایجاد یک بدعت غیراصولی و خطرناک در آژانس بین‌ المللی انرژی هسته ای است.

کاظم غریب آبادی، نماینده دایم ایران در سازمان ملل در ویانا، آمریکا و رژیم اسراییل را متهم کرده است که در تلاش استند روابط و همکاری های فعال و سازنده میان آژانس و ایران را با اخلال مواجه کنند. آژانس بین‌ المللی انرژی هسته ای عصر روز سه شنبه در تازه‌ ترین گزارش خود اعلام کرد که ایران اجازه دسترسی به سه مکان را فراهم نکرده و درباره پرسش‌ های آژانس پیرامون مواد هسته ‌ای اعلام نشده، همکاری قابل توجهی نداشته است. اما آقای غریب آبادی گفته است که ایران در حال جلوگیری از ایجاد یک بدعت غیراصولی و خطرناک در آژانس بین المللی انرژی اتمی است که می خواهد به مطالب جعلی سرویس های جاسوسی اعتبار بخشی کند.