دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، رییسان جمهور آمریکا و روسیه روز جمعه در اولین دیدار خود بر سر آتش بس در جنوب غربی سوریه به توافق رسیدند. سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با تائید این خبر از گفتگوی رهبران آمریکا و روسیه در «فضایی سازنده» سخن گفته است. بنابر گزارش ها آتش بس در جنوب […]

دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، رییسان جمهور آمریکا و روسیه روز جمعه در اولین دیدار خود بر سر آتش بس در جنوب غربی سوریه به توافق رسیدند.

سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با تائید این خبر از گفتگوی رهبران آمریکا و روسیه در «فضایی سازنده» سخن گفته است. بنابر گزارش ها آتش بس در جنوب غربی سوریه قرار است از روز یکشنبه آغاز شود. سرگی لاوروف همچنین از توافق دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین بر سر تلاش برای حل بحران اوکراین خبر داده است. در همین راستا قرار است نماینده ای از طرف دولت آمریکا برای بحث در این مورد به روسیه سفر کند. دیدار رهبران آمریکا و روسیه در حاشیه اجلاس گروه بیست در شهر هامبورگ آلمان صورت گرفته است. دونالد ترامپ در این دیدار ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده رابطه دو کشور، این ملاقات را مایه «افتخار» خود دانسته است.