سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین باردیگر از رویکرد کشورهای اسلامی به‌ویژه کشورهای عربی در قبال مردم غزه به‌شدت انتقاد کرد. سخنگوی این جنبش تأکید کرد که سران کشورهای عربی باید به کمک مردم غزه بشتابند. در یک‌صدوچهل‌ونهمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل منازل مردم در مناطق مختلف غزه را بمباران کردند. براساس گزارش‌ها، […]

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین باردیگر از رویکرد کشورهای اسلامی به‌ویژه کشورهای عربی در قبال مردم غزه به‌شدت انتقاد کرد. سخنگوی این جنبش تأکید کرد که سران کشورهای عربی باید به کمک مردم غزه بشتابند.

در یک‌صدوچهل‌ونهمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل منازل مردم در مناطق مختلف غزه را بمباران کردند. براساس گزارش‌ها، در پی این حملات ده‌ها تن از فلسطینیان به شهادت رسیدند و چندین تن دیگر زخمی شدند. همچنان جنگنده‌های رژیم اسرائیل باردیگر شهر رفح در جنوب نوار غزه بیش از یک‌ونیم میلیون آواره را در خود جای داده، بمباران کردند.

در همین حال، ابوحمزه سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رویکرد سران کشورهای اسلامی به‌ویژه کشورهای عرب در قبال مردم غزه به شدت انتقاد کرد. ابو حمزه تأکید کرد وقت آن فرارسیده که سران کشورهای عربی لباس بردگی امریکا را از تن در آورند: «ای حکام عرب آیا زمان آن فرانرسیده‌است که با الگو گرفتن از مردم شریف لبنان، یمن و عراق سلاح‌های خود را برای دفاع از مردم غزه به حرکت و لباس بردگی امریکا را از تن درآورید و در مسیر شرافت‌مندان حرکت کنید. وقت آن است که همان‌طور که با نماز و روزه به درگاه خدا روی می‌آورید، با سلاح به کمک فلسطین بشتابید».

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنان تأکید کرد که در جنگ با رژیم نسل‌کش اسرائیل ثابت قدم خواهند ماند و مبارزه خواهند کرد. وی می‌گوید تا زمانی‌که رژیم اسرائیل از غزه و تمام فلسطین ریشه‌کن نشده‌است، از مقاومت دست نخواهند کشید: «در مقابل ماشین جنگی صهیونیست‌ها و جنگ آشکار نسل‌کشی همچنان استوار می‌مانیم. هیچ حجتی برای کسانی وجود ندارد که از این جنگ عقب مانده‌اند؛ جنگی که ما به نیابت از امت اسلام درگیر آن هستیم. ما برای آزادی اسرای فلسطینی و رسیدن به منافع ملت خود به جنگ علنی با دشمن صهیونیستی رفته‌ایم. به مردم فلسطین که تاکنون تحمل مثال زدنی از خود نشان داده و مانند کوه استوار بوده‌اند، می‌گوییم که با شما در تحمل این درد و رنج و پایداری شریک هستیم».

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بخش از سخنانش از ملت‌های عربی و اسلامی خواست که روز اول ماه مبارک رمضان را روز جهانی حمایت از غزه اعلام کرده و ماه رمضان را به ماه رعب و وحشت برای رژیم اشغالگر اسرائیل تبدیل کنند: «به مردم فلسطین در کرانه باختری و بیت‌المقدس اشغالی هم می‌گوییم برای حمله به دشمن، با تمام توان در حالت آماده باش قرار داشته باشید. مقاومت تا زمانی‌که اشغالگری ادامه دارد، ادامه خواهد داشت و هر اندازه که این نبرد طول بکشد، ما قادر به مدیریت آن هستیم».

این در حالی‌است که وزارت بهداشت غزه اعلام کرد از ابتدای تجاوز رژیم اسرائیل بر غزه تاکنون ۳۰ هزار و ۳۲۰ تن شهید و ۷۱ هزار و ۵۳۳ تن نیز زخمی شده‌اند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv