اتحادیه اروپا اعلام کرده است که، در سال جاری میلادی، کمک ‌های خود به آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی را، به بیست میلیون یورو افزایش می‌ دهد. فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اعلام کرده است که، مبلغ هفتاد و سه اعشاریه سه میلیون یورو، برای پیشرفت و […]

اتحادیه اروپا اعلام کرده است که، در سال جاری میلادی، کمک ‌های خود به آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی را، به بیست میلیون یورو افزایش می‌ دهد.

فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اعلام کرده است که، مبلغ هفتاد و سه اعشاریه سه میلیون یورو، برای پیشرفت و کمک به شرایط دشوار زندگی شهروندان فلسطینی، در بیت المقدس شرقی، و دیگر مناطق فلسطینی نشین تحت اشغال اسراییل، صورت می گیرد. با این حال، گزارش شده است که، بودجه اتحادیه اروپا برای کمک به فلسطینیان، در مجموع تا دو سال آینده، سه صد و پنجاه میلیون یورو خواهد بود. تنها در سه سال اخیر، اتحادیه اروپا بیش از یک اعشاریه دو میلیارد یورو، به آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی، در خاورمیانه کمک ارسال کرده است.