صدها اسیر فلسطینی قصد دارند تا در زندان های رژیم اسراییل اعتصاب غذا کنند. به گزارش پایگاه خبری “فلسطین الیوم”، یکهزار و چهارصد اسیر فلسطینی قصد دارند تا از یکشنبه آینده در واکنش به اقدامات سرکوب گرانه رژیم اسراییل در زندان ها این رژیم، اعتصاب غذا کنند. تلویزیون رژیم اسراییل نیز گزارش داده که در […]

صدها اسیر فلسطینی قصد دارند تا در زندان های رژیم اسراییل اعتصاب غذا کنند. به گزارش پایگاه خبری “فلسطین الیوم”، یکهزار و چهارصد اسیر فلسطینی قصد دارند تا از یکشنبه آینده در واکنش به اقدامات سرکوب گرانه رژیم اسراییل در زندان ها این رژیم، اعتصاب غذا کنند.

تلویزیون رژیم اسراییل نیز گزارش داده که در مقابله با این اقدام تدابیری را روی دست گرفته است. براساس گزارشها، نظامیان اسراییلی اخیرا اقدامات سرکوبگرانه ای را در زندان های این رژیم بخصوص در زندان “النقب” در پیش گفته که در جریان آن ده ها فلسطینی زخمی شده اند. بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده از سوی مرکز امور اسیران فلسطینی، شمار اسیران در زندان های رژیم اسراییل به پنج هزار و هفت صد تن رسیده که دوصد و سی تن از آنان کودکان و چهل و هشت تن نیز زنان استند.