ارتش یمن اعلام کرده‌است که به عملیات خود در دریای سرخ علیه کشتی‌های امریکایی- اسرائیلی ادامه خواهد داد. از سوی هم، یک عضو جنبس حماس می‌گوید که رژیم اسرائیل با تهدید و باج‌گیری نمی‌تواند به اهداف خود برسد. ارتش یمن اعلام کرده‌است که در حمایت از مردم فلسطین در غزه، اهدافی در بندر اشغالی ایلات […]

ارتش یمن اعلام کرده‌است که به عملیات خود در دریای سرخ علیه کشتی‌های امریکایی- اسرائیلی ادامه خواهد داد. از سوی هم، یک عضو جنبس حماس می‌گوید که رژیم اسرائیل با تهدید و باج‌گیری نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

ارتش یمن اعلام کرده‌است که در حمایت از مردم فلسطین در غزه، اهدافی در بندر اشغالی ایلات را به ‌همراه کشتی امریکایی در دریای سرخ هدف قرار داده‌است. یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن می‌گوید که تازمانی که حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه متوقف نشود، عملیات نیروهای یمن در دریای سرخ ادامه خواهد داشت: «نیروی دریایی ما کشتی امریکایی «مادو» را در دریای سرخ با تعدادی موشک ضدکشتی مناسب هدف قرار داد. نیروهای ما همچنین تعدادی موشک بالستیک به اهداف اسرائیلی در منطقه ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) شلیک کردند که به اهداف خود اصابت کرده است. نیروهای مسلح یمن به انجام وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داد. نیروهای ما هرگز تا زمان توقف حملات به غزه و لغو محاصره علیه مردم فلسطین از عملیات‌های خود دست بر نخواهند داشت».

در همین حال، یک عضو جنبس حماس می‌گوید که رژیم اسرائیل با تهدید و باج‌گیری نمی‌تواند به اهداف خود برسد. عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد دشمن صهیونیستی آنچه را که از تحقق آن در میدان نبرد عاجز بوده، با تهدید و باج‌گیری و بازی‌های سیاسی هم نمی‌تواند به‌دست بیاورد: «آن پیروزی که در ذهن نتانیاهو است، به فضل پایداری ملت و مقاومت قهرمان فلسطین، سراب و رویایی دست‌نیافتنی است. تلاش دشمن برای استفاده از تشدید تجاوزات و جنایت‌ها علیه غیر نظامیان فلسطینی به عنوان یک اهرم فشار و باج‌ خواهی برای تحقق اهداف مدنظر خود بی‌نتیجه است و راه به جایی نخواهد برد».

این در حالی‌است که بانک جهانی با درخواست اقدام فوری برای نجات جان فلسطینی‌ها در نوار غزه، هشدار داد که بیش از نیمی از جمعیت این منطقه در آستانه قحطی قرار دارند. این بانک در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از نیمی از مردم غزه از جمله کودکان و سالمندان در آستانه قحطی هستند. این بانک همچنان خواستار اقدام فوری برای نجات جان مردم این منطقه است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv