همزمان با حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، رئیس‌جمهور ترکیه بر استفاده از همه ابزارها برای پایان دادن به ظلم در غزه تأکید کرد. در یک‌صدو‌چهل‌و‌یکمین‌روز از عملیات طوفان‌الاقصی، ارتش رژیم اسرائیل بر مناطق مختلف از نوار غزه حمله کرد. جنگنده‌های این رژیم منازل مردم در مناطق مرکزی نوار غزه را به‌شدت بمباران کرده‌است. […]

همزمان با حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، رئیس‌جمهور ترکیه بر استفاده از همه ابزارها برای پایان دادن به ظلم در غزه تأکید کرد.

در یک‌صدو‌چهل‌و‌یکمین‌روز از عملیات طوفان‌الاقصی، ارتش رژیم اسرائیل بر مناطق مختلف از نوار غزه حمله کرد. جنگنده‌های این رژیم منازل مردم در مناطق مرکزی نوار غزه را به‌شدت بمباران کرده‌است. بر اساس گزارش‌ها، درپی این حملات، منازل مردم در دیرالبلح و اردوگاه المغازی هدف قرار گرفته که به شهید و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی منجر شده‌است.

در همین حال، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی تأکید کرد که از همه ابزارها برای پایان دادن به ظلم در غزه استفاده خواهند کرد: «از همه ابزارهای موجود برای پایان دادن به ظلم در غزه و آزار و اذیت مردم در قدس استفاده خواهیم کرد. روز (پنج‌شنبه ۳ حوت) یک کشتی حامل ۲ هزار و ۳۸۰ تن کمک بشردوستانه وارد این منطقه شد. هرکسی که ادعا می‌کند این موضوع به ما ربطی ندارد یا نمی‌داند در دنیا چه می‌گذرد و یا به نفع دیگران کار می‌کند».

از سوی هم، خلیل الدقران سخنگوی بیمارستان شهداء‌الاقصی در دیرالبلح از وخامت اوضاع در این شفاخانه نگرانی کرد. وی بخش بهداشت و درمان و نیز اوضاع معیشتی مردم نوار غزه را بسیار وخیم دانست و بر ضرورت ارسال کمک‌های انسانی و پزشکی به نوار غزه تأکید کرد: «اشغال‌گران از چند روز پیش حملات شدیدی علیه مناطق مرکزی نوار غزه آغاز کرده‌اند و جنایت‌ها در سراسر این منطقه ادامه دارد. برخی مناطق هدف قرار گرفتند و به‌دنبال آن بیش از ۲۲ شهید که بیشتر آن‌ها زن و کودک و افراد مسن بودند به بیماستان شهداءالاقصی که تنها بیمارستان این منطقه است انتقال یافتند. این افراد در منازل خودشان هدف قرار گرفتند و یک محله به‌طور کامل در این حملات ویران شد».

این در حالی‌است که وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرده‌است که آمار شهدای نوار غزه به ۲۹ هزار و ۵۱۴ شهید و ۶۹ هزار و ۶۱۶ زخمی رسیده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv