رییس ‌جمهور سوریه می‎گوید که، با آزاد سازی کامل شهر حلب، آخرین برگ برنده تروریست ‌ها از بین می‎رود. بشار اسد در گفتگو با روزنامه الوطن گفته است که، پس از شکست تروریست ‌ها در جنگ دمشق و حمص، حلب آخرین امید آن ‌ها بود. وی هم چنان گفته است که، حلب رویکرد جنگ در […]

رییس ‌جمهور سوریه میگوید که، با آزاد سازی کامل شهر حلب، آخرین برگ برنده تروریست ‌ها از بین میرود. بشار اسد در گفتگو با روزنامه الوطن گفته است که، پس از شکست تروریست ‌ها در جنگ دمشق و حمص، حلب آخرین امید آن ‌ها بود.

وی هم چنان گفته است که، حلب رویکرد جنگ در سوریه را کاملاً تغییر خواهد داد، و آزاد سازی این شهر به مثابه شکست توطیه کشورهای غربی و منطقه‌ ای است. او در باره امکان برگزاری مذاکرات صلح با مخالفان دولت دمشق گفته است که، آماده مذاکره با تمامی گروه‌ های مخالف است که، با تروریزم در ارتباط نیست. این سخنان بشار اسد در حالی مطرح‌ شده است که، شورشیان سوریه پس از آن‌ که آخرین سنگرهای شان را در بخش قدیمی حلب از دست دادند، خواهان آتش ‌بسی پنج روزه به هدف خروج غیرنظامیان از این منطقه شده اند. اما دولت سوریه تقاضای آتش ‌بس را رد کرده است.