سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در واکنش به ربایش ۳ تبعه این کشور توسط قاچاقچیان انسان در جریان سفر به ایران، از اقدام جمهوری اسلامی ایران برای آزادی این افراد و تأمین امنیت اتباع پاکستانی قدردانی کرد. ممتاز زهرا امروز در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد در پاسخ به سوالی اظهار داشت که ۳ شهروند پاکستانی […]

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در واکنش به ربایش ۳ تبعه این کشور توسط قاچاقچیان انسان در جریان سفر به ایران، از اقدام جمهوری اسلامی ایران برای آزادی این افراد و تأمین امنیت اتباع پاکستانی قدردانی کرد.

ممتاز زهرا امروز در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد در پاسخ به سوالی اظهار داشت که ۳ شهروند پاکستانی برای سفر زیارتی در ایران حضور داشتند که به دام عناصر قاچاق انسان افتاده و با پیگیری‌های انجام شده و اقدامات فوری مسئولان این کشور، از چنگ آدم‌ربایان آزاد شدند.

وی با تمجید از همکاری مستمر و سازنده جمهوری اسلامی ایران، افزود که ما قدردان اقدامات مسئولان این کشور در تأمین امنیت زائران پاکستانی هستیم.

ممتاز زهرا گفت: «پاکستان به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در برخورد با مسائل غیرقانونی اطمینان کامل دارد».

پاکستان اوایل ماه حوت سال جاری اعلام کرد که این کشور با همکاری جمهوری اسلامی ایران موفق به انهدام یک باند قاچاق انسان، بازداشت ۴ پاکستانی و نجات ۲ تبعه ربوده شده این کشور به کمک نیروهای امنیتی ایران شده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv