محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین این حملات را جنایت ضد بشری خواند و گفته‌است که رژیم اسرائیل به هیچ دستاوردی در غزه نرسیده‌است. در همین حال، نماینده جنبش حماس در لبنان می‌گوید که امریکا از جنگ نسل‌کشی و گرسنگی علیه مردم فلسطیین حمایت می‌کند. در یک‌صد و هشتادوهشتمین روز از عملیات […]

محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین این حملات را جنایت ضد بشری خواند و گفته‌است که رژیم اسرائیل به هیچ دستاوردی در غزه نرسیده‌است. در همین حال، نماینده جنبش حماس در لبنان می‌گوید که امریکا از جنگ نسل‌کشی و گرسنگی علیه مردم فلسطیین حمایت می‌کند.

در یک‌صد و هشتادوهشتمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل مناطف مختلف از نوار غزه را بمباران کردند. سخنگوی دفاع شهر غزه با اشاره به عقب‌نشینی نیروهای اسرائیل از مجتمع بیمارستانی الشفاء و اطراف آن پس از دو هفته محاصره اعلام کرد که حدود ۳۰۰ تن در این بیمارستان و اطراف آن به شهادت رسیده‌اند. وی افزود که نیروهای رژیم اسرائیل دست و پای شماری از فلسطینیان در بیمارستان الشفاء را بسته و آنرا اعدام میدانی کرده‌اند.

در همین حال، ارتش رژیم اسرائیل از افزایش شمار کشته‌های خود در تجاوز نظامی به نوار غزه خبر داده‌است. ارتش این رژیم اعلام کرد که یک نظامی دیگر این رژیم از جمعی گردان ۷۷ در جریان نبردها با رزمندگان مقاومت فلسطین در جنوب غزه کشته شد. منابع صهیونیستی می‌گویند که تاکنون، ۶۰۰ نظامی این رژیم در جنگ غزه کشته شده‌اند.

از سوی هم، محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین می‌گوید که رژیم اسرائیل به هیچ دستاوردی در غزه نرسیده‌است: «خداوند متعال از مسلمانان حمایت می‌کند. از اول این نبرد از مسلمانان حمایت می‌کند. آن‌ها انتظار داشتند که مقاومت شکست بخورد. گلوله‌باران و حملات هوایی صورت گرفت. حملات هوایی علیه نوار غزه و مناطق مسکونی همه اینها وجود داشت. این حملات هوایی علیه مناطق مسکونی و حملات هوایی بود امیدوارم آنچه ما به آن نگاه می‌کنیم آغاز پیروزی مقاومت باشد. اسرائیل هنوز تعداد تلفات سربازان خود را به‌طور مشخص اعلام نکرده‌است».

همچنان احمد عبدالهادی نماینده جنبش حماس در لبنان می‌گوید که امریکا از جنگ نسل‌کشی و گرسنگی علیه مردم فلسطیین حمایت می‌کند. وی با تأکید بر توقف جنگ در غزه می‌گوید که تصمیم برای پایان دادن به جنگ غزه در دست امریکا است: «مذاکرات به مرحله‌ای رسیده که طی آن مشخص شده‌است دشمن هیچ توافقی نمی‌خواهد. این در حالی‌است که مواضع مقاومت روشن است مبنی بر اینکه می‌خواهد به توافقی دست یابد که به توقف جنگ، عقب‌نشینی نظامیان اشغال‌گر از نوار غزه و بازسازی آن منجر شود».

این در حالیست که براساس اعلام وزارت بهداشت غزه شماری قربانیان تجاوز رژیم اسرائیل به غزه از هفتم اکتبر تاکنون به نزدیک به ۳۲ هزار شهید و بیش از ۷۵ هزار زخمی رسیده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv