حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران باردیگر بر متوقف شدن حملات هوایی رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین تأکید کرد. وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد که علی‌رغم ویرانی‌های گسترده و نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه و کرانه، این رژیم در بدترین وضعیت خود قرار دارد. وزیر امور خارجه ایران همچنان تأکید کرد که رژیم […]

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران باردیگر بر متوقف شدن حملات هوایی رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین تأکید کرد. وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد که علی‌رغم ویرانی‌های گسترده و نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه و کرانه، این رژیم در بدترین وضعیت خود قرار دارد. وزیر امور خارجه ایران همچنان تأکید کرد که رژیم اسرائیل به خاطر حمله به کنسلگری ایران دردمشق تنبیه خواهد شد.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در ادامه سفرهایش به سوریه رفت و با حضور در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه سوریه باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل علیه مردم غزه را جنایت جنگی و ضد بشری خواند. وزیر خارجه ایران در این نشست تأکید کرد که علی‌رغم ویرانی‌های گسترده و نسل‌کشی در غزه، رژیم اسراییل در بدترین وضعیت خود قرار دارد. به گفته وی، این رژیم در مقابله با جنبش مقاومت فلسطین در باتلاق گیر کرده و هیچ توان برای پیروزی بر فلسطین ندارد.

وزیر امور خارجه ایران باردیگر حمله رژیم اسرائیل بر کنسلگری این کشور در دمشق را جنایت خواند و گفت که امریکا در این حادثه مسؤلیت دارد و باید پاسخگو باشد. وی همچنان تأکید کرد که رژیم اسرائیل در مورد این حمله تنبیه خواهد شد.

وزیر امور خارجه ایران بر جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه تأکید کرد و گفت که باید جنایت‌ها علیه مردم غزه متوقف شود.

این در حالیست که وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که شمار قربانیان حملات رژیم اسرائیل به نوارغزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۳۳۲۰۷ شهید و شمار زخمی‌ها به ۷۵۹۳۳ تن افزایش یافته‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv