اداره ملی مبارزه با تروریسم پاکستان در ادامه عملیات شناسایی و بازداشت عوامل حمله مرگبار به مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا، از شناسایی یک شبکه تروریستی وابسته به گروه تحریک طالبان پاکستان خبر داد. مسئولان امنیتی پاکستان اعلام کردند که ۱۰ نفر از تروریست‌های دخیل در حمله به مهندسان چینی و تسهیل‌گران این توطئه بازداشت […]

اداره ملی مبارزه با تروریسم پاکستان در ادامه عملیات شناسایی و بازداشت عوامل حمله مرگبار به مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا، از شناسایی یک شبکه تروریستی وابسته به گروه تحریک طالبان پاکستان خبر داد.

مسئولان امنیتی پاکستان اعلام کردند که ۱۰ نفر از تروریست‌های دخیل در حمله به مهندسان چینی و تسهیل‌گران این توطئه بازداشت و شبکه آنان نیز متلاشی شد.

اداره ملی مبارزه با تروریسم پاکستان افزود که طراح اصلی این عملیات تروریستی نیز بازداشت شده و عامل انتحاری شهروند افغانستان بوده‌است.

حمله هفته گذشته به اتباع چینی که ۶ کشته برجاگذاشت. مقامات ارشد چین خواستار اقدامات فوری طرف پاکستانی برای شناسایی عوامل حمله به مهندسان چینی شده و تأکید کردند که دشمنان دو کشور درصدد تخریب روابط و همکاری‌های مشترک هستند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv