همزمان با حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، سید عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که رژیم اسرائیل در حمله بر غزه با کمک امریکا جنایت قرن را معنا کرد. در یک‌صدوشصت‌ودومین روز از عملیات طوفان‌الاقصی و در ششمین روز از ماه مبارک رمضان، نیروهای رژیم اسرائیل مناطق مختلف از نوار […]

همزمان با حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، سید عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که رژیم اسرائیل در حمله بر غزه با کمک امریکا جنایت قرن را معنا کرد.

در یک‌صدوشصت‌ودومین روز از عملیات طوفان‌الاقصی و در ششمین روز از ماه مبارک رمضان، نیروهای رژیم اسرائیل مناطق مختلف از نوار غزه را بمباران کردند. براساس گزاش رسانه‌ها، درپی این حملات تعداد دیگری از فلسطینیان شهید و زخمی شدند.

در همین حال، سید عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن این حملات جنایت ضد بشری خوانده و می‌گوید که رژیم اسرائیل با کمک امریکا دست به چنین جنایت می‌زند. رهبر جنبش انصارالله یمن همچنان می‌گوید وعده‌های غذایی ناچیزی که برای آوارگان فلسطینی پرتاب می‌شود، نمایشی امریکایی است که به کرامت و حیثیت مردم فلسطین توهین می‌کند: «علاوه بر رنج شدید ناشی از محاصره و گرسنگی در غزه، شنیدن اظهاراتی مبنی بر احتمال به شهادت رسیدن افراد بر اثر تشنگی شایان توجه است. بنابراین وعده‌های غذایی ناچیزی که از هواپیما‌ها برای آوارگان فلسطینی به زمین پرتاب می‌شود، نمایشی امریکایی است که به کرامت و حیثیت مردم فلسطین توهین می‌کند».

رهبر جنبش انصارالله یمن در بخشی از سخنانش گفت که مسلمانان برای حمایت از ملت فلسطین و جلوگیری از ادامه جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه مسئولیت سنگینی بردوش دارند: «پیش از هرکس مسلمانان مسئولیتی انسانی و دینی دارند که برای حمایت از ملت فلسطین و جلوگیری از ادامه جنایت صهیونیست‌ها اقدام جدی انجام دهند. رژیم اسرائیل جنایت قرن را به تمام معنا با مشارکت امریکا و کمک کشور‌های غربی و برخی کشور‌های عربی معنا کرد. بنابراین شکست و سهل‌انگاری مسلمانان و در صدر آنها عرب‌ها به جنایت قرن علیه مردم فلسطین در نوار غزه کمک کرد».

از سوی هم، دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین درباره توطئه جدید امریکا در مورد احداث اسکله در نوار غزه هشدار داد: «راه‌حل آن است که راه‌ها بازگشایی شود. امریکا اگر بخواهد می‌تواند در مدت ۲۴ ساعت اسرائیل را به باز کردن راه‌های زمینی و رساندن کمک‌ها وادار کند. اما به جای آن، سخن از بندری است که احداث آن ممکن است چند ماه طول بکشد و در بهترین شرایط، دست‌کم دو ماه طول خواهد کشید و در این دو ماه چه اتفاقی رخ خواهد داد. ۷۰۰ هزار تن در نوار غزه اکنون با خطر مرگ به علت قحطی روبه‌رو هستند. آنان تا کی می‌توانند منتظر بمانند. این علاوه بر دیگر مشکلات است».

همچنان، سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان می‌گوید که مقاومت با قدرت به عملیات در جبهه جنوب این کشور ضد رژیم صهیونیستیی ادامه می‌دهد: «ما با قدرت ادامه می‌دهیم. هیچ تعلل، ضعف و عقب‌نشینی از آنچه در این جبهه انجام می‌دهیم، صورت نخواهد گرفت. اگر می‌خواهند از فشاری که از مقاومت حزب‌الله لبنان با آن روبه‌رو هستند، خارج شوند، از این منطقه به طور کامل بیرون بروند».

این در حالی‌است که وزارت صحت فلسطین در نوار غزه اعلام کرده‌است که آمار شهدای نوار غزه از تاریخ هفتم اکتبر تاکنون، به بیش از ۳۱ هزار و زخمی‌ها به بیش از ۷۳ هزار تن افزایش یافته‌است که ۷۲ درصد از قربانیان کودکان و زنان هستند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv