نحستین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی با محوریت جنگ غزه بر گزار شد. در این نشست، اعضای این کمیته خواستار توقف فوری تجاوز رژیم اسرائیل و رفع سریع محاصره غزه شدند. در این نشست، اعضای این کمیته در بیانیه‌‌ای خواستار توقف فوری تجاوز رژیم اسرائیل و رفع سریع محاصره غزه جهت ورود دارو، مواد […]

نحستین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی با محوریت جنگ غزه بر گزار شد. در این نشست، اعضای این کمیته خواستار توقف فوری تجاوز رژیم اسرائیل و رفع سریع محاصره غزه شدند.

در این نشست، اعضای این کمیته در بیانیه‌‌ای خواستار توقف فوری تجاوز رژیم اسرائیل و رفع سریع محاصره غزه جهت ورود دارو، مواد غذایی، اقلام ضروری و سوخت برای شهروندان فلسطینی شدند. در بیانیه‌ای اعضای این کمیته تجاوز رژیم اسرائیل بر فلسطین محکوم شده، امریکا به نسل‌کشی در حمایت از اسرائیل متهم شده و نیز بر حمایت از تاسیس یک دولت فلسطینی در تمام سرزمین‌های اشغالی فلسطین به پایتختی همیشگی قدس تأکید شده‌است.

درهمین حال، محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی ایران در این نشست باردیگر حملات رژیم اسرائیل بر نواز غزه را محکوم کرد و گفت آن‌چه امروز در فلسطین جهان شاهد آن است، نمونه از سیاست ریاکارانه امریکا و همفکران غربی او در حمایت از ظلم رژیم اسرائیل در غزه است.

وی در بخشی از سخنانش تأکید کرد که کشورش از مقاومت فلسطین حمایت می‌کند و ادامه حمایت امریکا از رژیم اسرائیل در نسل‌کشی مردم فلسطین، به تنش‌های بیشتر در منطقه دامن خواهد زد.

این در حالیست که در این نشست، نمایندگان پارلمان امارات، ترکیه و لبنان با انتقاد از سکوت جهان در قبال مسأله فلسطین، از وضعیت فاجعه‌بار و بی‌سابقه در غزه نگرانی کرده و تأکید کردند که از هیچ کمکی برای ارسال کمک‌ها از طریق گذرگاه رفح به مردم غزه دریغ نخواهند کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv