بر اساس گزارشها از غزه بمب افگن های رژیم اسراییل روز دوشنبه چندین بار مواضع مقاومت و منازل مسکونی در نوار غزه را بمباران کردند و قایق های جنگی این رژیم نیز به سوی ماهیگیران فلسطینی در آب های نوار غزه شلیک کرده اند. به گزارش ایرنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرده است که این […]

بر اساس گزارشها از غزه بمب افگن های رژیم اسراییل روز دوشنبه چندین بار مواضع مقاومت و منازل مسکونی در نوار غزه را بمباران کردند و قایق های جنگی این رژیم نیز به سوی ماهیگیران فلسطینی در آب های نوار غزه شلیک کرده اند.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرده است که این بمباران ها تلفات جانی در بر نداشته، اما خسارت های مالی زیادی برجای گذاشته است. درهمین حال منابع فلسطینی اعلام کرده اند که بمب افگن های اف شانزده رژیم اسراییل منطقه السودانیه در شمال غرب شهر غزه را بمباران کردند که خسارت هایی به منازل فلسطینیان در نزدیک این منطقه وارد کرده است. بمب افگن های اسراییلی همچنین سه موشک به منطقه الواحه در شمال غرب شهر غزه شلیک کردند که گفته می شود این منطقه به طور کامل ویران شده و خسارت های زیادی به دارایی های فلسطینیان نزدیک به محل اصابت موشک وارد شده است.