در پی پرتاب راکت از نوار غزه به سمت مناطق مسکونی اسراییل و در مقابل، حملات هوایی رژیم اسراییل به غزه، نیمه شب یکشنبه دستکم یک غیرنظامی اسراییلی کشته و دو فلسطینی به شهادت رسیده اند. رژیم اسراییل می گوید توانسته است راکت هایی که نیمه شب به سمت شهرک های اسراییلی در نزدیکی نوار […]

در پی پرتاب راکت از نوار غزه به سمت مناطق مسکونی اسراییل و در مقابل، حملات هوایی رژیم اسراییل به غزه، نیمه شب یکشنبه دستکم یک غیرنظامی اسراییلی کشته و دو فلسطینی به شهادت رسیده اند.

رژیم اسراییل می گوید توانسته است راکت هایی که نیمه شب به سمت شهرک های اسراییلی در نزدیکی نوار غزه پرتاب شده اند را در هوا منهدم کند و تنها یکی از این راکت ها به خانه ای برخورد کرده و باعث کشته شدن یک تن شده است. در مقابل، در جریان بمباران نوار غزه توسط رژیم اسراییل دو تن از اعضای سازمان جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیده اند. این درحالیست که دور جدید درگیری میان رژیم اسراییل و فلسطینی ها وارد سومین روز خود شده است. حماس و جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که اگر دشمن به تجاوزهای خود ادامه دهد، واکنش آنان گسترده تر و دردناکتر خواهد بود. جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرده است که رژیم اسراییل تاکنون اجرای مفاد توافق قاهره را که میان دو طرف وضع شده، به تاخیر انداخته است.